digital toolbox
Explorează beneficiile Huba
Cu o gamă variată de module configurabile, de la gestionarea relațiilor cu clienții (CRM) și până la planificarea resurselor (ERP), gestionarea proiectelor, analize de date și multe altele, îți oferim posibilitatea de a construi soluția ideală care să răspundă nevoilor specifice ale companiei tale.

Construiește soluția perfectă pentru afacerea ta.
Consultă lista de module

1
CRM - Management Clienți
Modulul CRM transformă gestionarea relațiilor cu clienții, oferind instrumente pentru optimizarea proceselor de vânzări și îmbunătățirea continuă a satisfacției clienților.
2
ERP - Management resurse/proiecte
Modulul ERP integrează procesele esențiale de afaceri într-o singură platformă centralizată, facilitând eficiența operațională, transparența financiară și îmbunătățirea luării deciziilor.


3
Gestiune fluxuri de lucru custom
Modulul automatizează și optimizează procesele interne, oferind flexibilitate maximă și eficiență operațională, pentru a transforma modul în care echipa colaborează și își atinge obiectivele.
4
Sistem rezervări - calendar interactiv
Sistemul rezervări cu calendar interactiv simplifică procesul de programare, oferind utilizatorilor o experiență intuitivă și eficientă, care optimizează gestionarea timpului și a resurselor.

De ce să folosești Huba?
Explorează cum fiecare funcționalitate este proiectată pentru a te ajuta să navighezi cu succes în complexitatea mediului de afaceri actual, deschizând drumul către o eficiență operațională sporită și o vizibilitate îmbunătățită în luarea deciziilor.

Costuri reduse
Reduci semnificativ costurile operaționale cu un cost mic de implementare.

Crește productivitatea
Platforma noastră optimizează fluxurile de lucru, amplificând productivitatea și eficiența generală a afacerii tale.

Securitatea datelor
Asigurăm cea mai înaltă securitate a datelor, protejându-ți afacerea împotriva oricăror vulnerabilități și amenințări cibernetice.

Sistem de raportare
Sistemul nostru de raportare transformă datele complexe în insight-uri ușor de interpretat, facilitând luarea deciziilor strategice informate.

Gestiune utilizatori
Gestionarea utilizatorilor și a rolurilor permite personalizarea precisă a permisiunilor, asigurând accesul pentru fiecare membru al echipei.

Integrări și API
Platforma noastră se distinge prin capacitatea sa avansată de integrare și prin oferirea unui API robust, conceput pentru a facilita conectivitatea fluidă cu o varietate de aplicații și sisteme externe.
Platforma noastră vine cu o gamă largă de integrări deja existente, acoperind o varietate impresionantă de aplicații și sisteme externe, de la soluții de contabilitate, până la platforme de e-commerce și multe altele. Înțelegem, însă, că fiecare afacere are nevoi unice, motiv pentru care suntem pregătiți să mergem și mai departe. La cerere, echipa noastră de specialiști poate lucra pentru a integra orice alt sistem third-party de care ai nevoie, asigurându-ne că soluția noastră software se mulează perfect pe specificațiile și cerințele afacerii tale.
Lista completă de integrări.
Filtrează după categorie


























Studii de caz - Implementări Huba
Câteva din organizațiile care au ales să ne fie parteneri. Fiecare poveste este o mărturie a angajamentului nostru de a oferi soluții care nu doar că răspund nevoilor clienților, dar le și depășesc așteptările.
ofertă
Cere o ofertă!
Primul pas către o soluție personalizată este să ne ceri o ofertă adaptată nevoilor afacerii tale.